Inschrijven Aanvraag indienen Wij gaan op zoek Kennismaking Samenwerking

En daarnaast het uurtarief van € 13,50

ledenvereniging

Kosten Werkster

U kunt zich bij ons inschrijven om een aanvraag te doen voor een werkster. Op het moment dat u zich inschrijft, betaalt u nog niets. Na uw inschrijving kunt u een aanvraag indienen. Zodra uw aanvraag binnen is, gaan wij voor u op zoek naar een geschikte hulp. U betaalt het bemiddelingsbedrag pas als wij u de gegevens leveren van een werkster. Dit bemiddelingsbedrag betaalt u slechts eenmalig. Het bemiddelingsbedrag kunt u naar ons overmaken. Mocht de werkster niet naar wens zijn, dan zoeken wij (max. één jaar) voor u verder tot wij een geschikte hulp hebben gevonden. Gedurende die periode hoeft u het bemiddelingsbedrag dan ook niet opnieuw te betalen.

U vindt het bemiddelingsbedrag in onderstaande tabel.

Tarief

€13,50 per uur

Eenmalige bemiddeling: €33,25

Korting Ledenvereniging: €12,50

Totaal: €20,75

Vergoeding van de hulp

De hulp die bij u aan het werk gaat, ontvangt een vergoeding van € 13,50 per uur. Dit bedrag is het volledige bedrag, er komt niets meer bovenop. Alle toeslagen, zoals vakantiegeld, zitten hier al bij inbegrepen.

Moet de hulp belasting betalen? Dan dient de hulp dit zelf te doen van de € 13,50 per uur.

Het uurtarief zal dus nooit hoger worden dan € 13,50. U dient de hulp zelf uit te betalen, dit gaat dus niet via ons. Samen met de hulp kunt u afspraken maken over de uitbetaling.

Garantie

U krijgt één jaar lang garantie bij Ledenvereniging Hulp in Huis