Kosten hulp

Jouw hulp (m/v) heeft een uurtarief van € 14,50. Dit is inclusief toeslagen en vakantiegeld. Er komen dus geen extra kosten bovenop dit uurloon. Je krijgt gegarandeerd een legale werkster. Wij kunnen dit aanbieden dankzij ons schoonmaakabonnement.

• Voordelig uurloon
  • Legale hulp (m/v)
  • Handig urenoverzicht
  • Wij houden niets in van de hulp

Schoonmaakabonnement

€ 8,99 per maand

Voor € 8,99 (niet Espria leden betalen €14,95) per maand, kijk je nooit meer om naar jouw huishouden en de zoektocht naar een geschikte hulp. Het abonnement geeft jou veel voordelen. Zo kun je gebruikmaken van een fonds bij schade veroorzaakt door de hulp (max. €2.500,-), regelen wij een vervangende hulp als dat nodig is en kun je gebruikmaken van een persoonlijke omgeving met overzichtelijke administratie.

• Fonds bij schade door hulp (m/v)
  • Een hulp voor € 14,50 op basis van jouw wensen
  • Garantie gedurende de gehele looptijd
  • Vervangende werkster indien nodig
  • Omgeving met oOverzichtelijke administratie
  • 3 maanden gratis
Espria leden krijgen ook nog eens de eerste 3 maanden geen abonnementskosten!

Eerlijk voor de hulp & voordeel voor jou

De hulp (m/v)
Het uurloon van € 14,50 is helemaal van de hulp. Zo verdienen zij goed en eerlijk.

Uw voordeel
Het abonnement van € 8,99 geeft jou veel voordelen. Zo kun je gebruikmaken van een fonds bij schade veroorzaakt door de hulp, zoeken wij een vervangende hulp als dat nodig is en heb je altijd een voordelige hulp in huis.

Garantie
Jouw abonnement gaat pas in als wij een hulp (m/v) hebben gevonden en jou de gegevens van de hulp per mail hebben gestuurd. Als je geen klik hebt met de hulp, zoeken wij gewoon verder. Kunnen wij helemaal geen hulp vinden, dan betaal je niets.

Werkster (m/v) aanvragen

Handig om te weten over het abonnement

Je betaalt de maandelijkse kosten via een automatische incasso of via een maandelijks betalingsverzoek. Wij zullen nooit zonder toestemming geld van je rekening afschrijven.

Op het moment dat wij een hulp hebben gevonden en de gegevens van de hulp aan jou hebben gemaild, start het schoonmaakabonnement. Je krijgt 3 maanden korting op het abonnement. Na deze drie maanden betaal je maandelijks € 8,99.

Nee, je hoeft nog niets te betalen op het moment dat je je inschrijft. Zolang wij geen hulp aan je voorstellen, betaal je niets. Het abonnement start op het moment dat wij voor het eerst de gegevens van een kandidaat mailen. Ben je lid? Dan betaal je de eerste 3 maanden geen abonnementskosten.

Als wij binnen een maand geen kandidaat aan je voorstellen, dan brengen wij die maand geen abonnementskosten in rekening.

Je sluit het abonnement af voor de periode van minimaal één jaar. Na dit jaar kun je je abonnement maandelijks opzeggen. Dit doe je in jouw persoonlijke account of per e-mail naar [email protected].

Met ons systeem heb je in één keer overzicht in de administratie rondom jouw hulp (m/v). Hierbij moet je denken aan het aantal gewerkte uren van de hulp en de facturen die jij periodiek krijgt. Dit overzicht is niet alleen handig voor jouw eigen administratie, maar ook voor de belastingaangifte of voor eventuele toeslagen kan dit van belang zijn. Je hebt met ons urenregistratiesysteem dus direct volledige fiscale informatie.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen.

Geniet ook van het gemak van een werkster (m/v) in huis

Net als 14.915 andere huishoudens

• Een werkster voor € 14,50 per uur
  • Een werkster met schoonmaakcertificaat