Over ons

Het inkopen van zorg wordt voor hulpbehoevenden steeds duurder. De overheid gaat bezuinigen en er wordt veel geld gekort op huishoudelijke hulp. Om klanten de bestaande service van Ledenvereniging te kunnen blijven bieden, is Ledenvereniging in 2018 een samenwerking gestart met Hulp-in-Huis BV. Deze samenwerking heeft zich geuit in de website: Ledenvereniging.hulp-in-huis.nl

De samenwerking tussen Hulp-in-Huis BV en Ledenvereniging biedt mensen de mogelijkheid om een hulp in dienst te nemen voor een laag bedrag. Op deze manier kunnen hulpbehoevenden gebruik (blijven) maken van de service en diensten zonder dat zij problemen ervaren door de bezuinigingen.

Grootste aanbieder van hulpen
Vandaag de dag zijn wij de grootste aanbieder van hulpen (m/v) in Nederland. Er staan op het moment vele duizenden hulpen bij ons ingeschreven, waardoor wij hulpen aan hulpbehoevenden kunnen koppelen die aan vele verschillende wensen en eisen voldoen.

Ook een aanvraag indienen voor een geschikte hulp? Schrijf je dan direct in, dien vervolgens een aanvraag in en dan gaan wij voor je op zoek.

Hulp-in-Huis BV

Nijverheidstraat 5
7511 JM Enschede
Telefoonnummer: 088 430 30 43 (Wij zijn bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 10:30 – 12:00 en van 14:30 - 16:00.)
E-mailadres: [email protected]
BTW nummer: NL8543.02.700.B.01.

Ledenvereniging

9410 AA Beilen