Inschrijven Aanvraag indienen Wij gaan op zoek Kennismaking Samenwerking

En daarnaast het uurtarief van € 13,50

ledenvereniging

Over ons

Het inkopen van zorg wordt voor hulpbehoevenden steeds duurder. De overheid gaat bezuinigen en er wordt veel geld gekort op huishoudelijke hulp. Om klanten de bestaande service van Ledenvereniging te kunnen blijven bieden, is Ledenvereniging in 2018 een samenwerking gestart met Hulp-in-Huis BV. Deze samenwerking heeft zich geuit in de website: Ledenvereniging.hulp-in-huis.nl

De samenwerking tussen Hulp-in-Huis BV en Ledenvereniging biedt mensen de mogelijkheid om een werkster van Ledenvereniging in dienst te nemen voor een laag bedrag. Op deze manier kunnen hulpbehoevenden gebruik (blijven) maken van de service en diensten van Livio zonder dat zij problemen ervaren door de bezuinigingen.

Grootste aanbieder van werksters
Vandaag de dag zijn wij de grootste aanbieder van werksters in Nederland. Er staan op het moment vele duizenden werksters bij ons ingeschreven, waardoor wij werksters aan hulpbehoevenden kunnen koppelen die aan vele verschillende wensen en eisen voldoen.

Ook een aanvraag indienen voor een geschikte werkster? Schrijf u dan direct in, dien vervolgens een aanvraag in en dan gaan wij voor u op zoek.

Hulp-in-Huis BV

Nijverheidstraat 5